סדנאות והדרכות: שיווק ומכירה

 


I.D אימון והשמה, בניהולה של קרן סדרינס, מתמחה באימון אישי וקבוצתי ונותנת מענה לאדם הפרטי, בתי ספר ומוסדות חינוך, לקוח עסקי, ארגונים וחברות. צוות המנחים והיועצים הינו מקצועי ובעל ניסיון רב בהנחיית קבוצות , הדרכת מכירות, אימון מכירות ומספק פתרון המבוסס על הצלחות, ידע וניסיון.

 

כיום, בשוק תחרותי בעולם משתנה כבר לא מספיק להיות אחד מתוך אלף עסקים המציעים שירותים או מוצרים גנרים. כדי להצליח ולמקסם את התוצאות העסקיות, על העסק להיות מוביל ומבודל בתחומו, ליזום ולהשתנות באופן מתמיד.


אחד הגורמים המשפיעים ביותר על תוצאותיו העסקיות של עסק נותן שירותים, הוא יכולתו לגייס, לשמר ולמקסם מכירות בקרב לקוחותיו.


לכן, על מנהלי מכירות ואנשי המכירות – הממשק הראשוני עם הלקוח, להכיר וליישם את תורת אומנות המכירה על מרכיביה: מודל ההשפעה, גיוס ושימור לקוחות, טיפוח נאמנות לקוחות, טיפול בהתנגדויות, מתן ערך מוסף, שירותיות ומרכזיות הלקוח ובכל זאת עליהם להיות פרו-אקטיביים. כך תיווצר חוויה מבודלת ובלתי רגילה בקרב לקוחותייך – ובאופן ישיר תגדילי את מכירותיו של העסק.


 

חברת I.D אימון והשמה, מציעה סדנאות, הדרכות ואימון מכירות


הסדנאות מותאמת לצרכים של הארגון ומתבססת על ניתוח מעמיק של התרבות הארגונית, הנורמות והערכים שלו, המטרות שהארגון מציב לעצמו ומציפיותיו מהמנהלים.  הסדנאות משלבות כלים ומיומנויות מכירה והן תהליך אימון קבוצתי אשר נועד לגלות ולממש את הפוטנציאל והיכולות של המשתתפים בה.

 

לפרטים נוספים והרשמה: 03-5617081 / 054-2883550

 

 

הסדנאות המוצעות ב- I.D אימון והשמה: 

 

 

 

 

 

BASIC  - סדנת מכירות

 

בעלי התפקידים השונים בארגון,הם אלו הנמצאים בקשר יומיומי עם לקוחות הארגון. כל ממשק עם לקוח "פותח דלת" והזדמנות למפגש מכירתי. לכן, על כל בעל תפקיד בארגון  להכיר וליישם את תורת אומנות המכירה על מרכיביה. לכל הפרטים לחץ כאן .

 

 

 

 

 

 

"למה ואיך"-ניהול משא ומתן אפקטיבי


ניהול משא ומתן זו היא אמנות של השגת דבר מה מאדם שיש בידו את הכוח לתת לך אותו. אנו מנהלים מו"מ מדי יום, בבית בעבודה וכדומה אך המכנה המשותף זהה..לכל הפרטים לחץ כאן. 

 

 

 

 

 

 

"שירות מוכר"

 

תפיסת התפקיד של נציג שירות הלקוחות בארגונים רבים ובמשק בכלל השתנה. ארגונים אלו הבינו שהלקוח הפונה לארגון פוגש את נציג שירות הלקוחות ובונה עימו את האמון. נציג שירות הלקוחות מהווה עבור הלקוח יועץ מקצועי ולא נציג מכירות. לכל הפרטים לחץ כאן .  

 

 

 

 

 

"שימורים" -כלים אפקטיביים לשימור לקוחות

 

בשוק בו התחרות פתוחה ומושקע הון רב בגיוס ואיתור לקוחות חדשים. שימור הלקוח הינה הפעולה המשמעותית והמרכזית בכל ארגון. שימור לקוח ושמירה על רמת שביעות רצון הלקוח מגדילה את רווחיות הארגון. לכל הפרטים לחץ כאן . 

 

 

 

 

 

מ"מ - ממנהל למאמן מכירות

 

במהלך היום יום, מנהל המכירות מתבקש, להשתמש בקשת של כלים ומיומנויות שונות על מנת לעמוד ביעדי המכירות של החברה ואף להגדיל את רמת ההכנסות והרווחיות של החברה.סדנת "מ"מ- ממנהל למאמן מכירות" מעניקה למנהל המכירות את הכלים הנדרשים להטמעה, הדרכה ואימון צוותי המכירה.לכל הפרטים לחץ כאן. 

 

 

 

 

"תקשורת בינאישית ככלי מכירתי"

 

תקשורת אפקטיבית מכוונת ליצירת מסר ממוקד המניע לפעולה ותוצאה. ניתוח והבנת סגנונות תקשורת שונים מאפשרת הנעה לפעולה והשגת יעדי המכירה.  שימוש בסגנונות תקשורת ככלי מקדם בכל שיחה מאפשר הקשבה של איש המכירות, לצורך האמיתי, של הלקוח ובהתאם סגירת עסקה. לכל הפרטים לחץ כאן . 

 

 

 

 

 

"יציאה מהקופסא" –חשיבה יצירתית בתהליכי מכירה

 

חשיבה יצירתית היא חשיבה עם דמיון. חשיבה המניבה רעיונות חדשים, רואה אחרת, דוחה שיפוט מוקדם, אינטואיטיבית וגם מקשרת בין רעיונות שקודם לכן לא היה קשר ביניהם. כמנהלים בארגונים עלינו לא פעם "להמציא את הגלגל" או לסובב אותו אחרת. "חשיבה יצירתית מהווה מפתח לשיפור, תכנון, פתרון בעיות, שינוי ורעיונות חדשים . לכל הפרטים לחץ כאן .  



לחץ עיון ובחר את קובץ הקו"ח שלך
    טען קובץ
טל: 08-6718000 | פקס: 08-6718200 | מייל: kerens@i-d.org.il